Military jacket

09:53 Unknown 11 Comments




Coś ostatnio we mnie pękło i polubiłam odcień ciemnej,brudnej zieleni. Najpierw zauroczyła mnie ta parka, a teraz do niej dołączyła zielona bomberka. Oczywiście aby było po mojemu, w zestawie nie może zabraknąć stonowanej reszty, bo tylko w takim wydaniu akceptuję kolory. Aaa i ktoś pewnie powie - czapka sportowa do eleganckich butów?? Pewnie! Czemu nie podkręcić sobie czasami codziennego looku czymś ulubionym i wyjątkowym. :)













jacket @stylove_clothing / jeans ZARA / cap @celfie.pl / boots @born2beshoes / jersey ZARA



11 komentarzy :

  1. Świetna stylizacja :) Ja ostatnio zakochałam się w kolorze khaki :D

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic dziwnego, że podobają Ci się takie kolory- wyglądasz w nich świetnie. Stylizacja, cudna ;)

    Zapraszam --> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam szczerze, że fanką militarnych kolorów nie jestem ale w twojej stylizacji mnie przekonują i naprawdę mi się podobają :)

    Pozdrawiam i zapraszam
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest ta parka!
    Całość bardzo fajnie sie komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przecudowne zdjęcia i cała jesteś prześliczna, będę zaglądać częsciejk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moda jest po to by się nią bawić i czerpać z niej na wlasne sposoby- mi bardzo się podoba ta czapeczka z daszkiem do tych butow- wyszlo oryginalnie i nieprzewydywalnie- a o to wlasnie chodzi, by zaskakiwać :)

    super parka <3
    ja wlasnie też powoli oswajam się z tym kolorem :)

    świetny masz styl-jak najbardziej moje klimaty <3
    z chęcią będę zaglądać na bieżąco- gdzie znajdę listę obserwatorow ?

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Super to wygląda!

    Z charakterem <3

    OdpowiedzUsuń