New balance

14:25 Unknown 18 Comments



Większość z Was pewnie zna, posiada jedną lub więcej par tych kultowych już butów jakimi są New Balance.
Przyznam szczerze, że są to jedne z najwygodniejszych butów, lekkie, komfortowe, idealne do biegania na co dzień, a przy tym wyglądające po prostu super.
Ja wybrałam dosyć proste i słodkie zestawienie kolorów.
Dlaczego?
Ponieważ lubię gdy w przypadku takich codziennych stylizacji buty grają główną rolę,a przy okazji idealnie dopełniają się z całością.
Mając takie buty na nogach wystarczy dobrać zwykłe dżinsy albo czarne spodnie i t-shirt,a całość stworzy nam fajną stylizację.

Jak wam się podoba moja stylizacja? :)


































Czekam na wasze opinie w komentarzach :)


Jeśli był by ktoś zainteresowany moimi New Balance znajdziecie je tutaj :




New Look jacket / pants ZARA / Pull & Bear sweater / shirt @ everything5pounds / New Balance Allegro / watch Pierre Ricaud / bag Alexandrak / glasses Stradivarius






18 komentarzy :

  1. Wow, mega stylizacja. Wszystko idealnie dograne i bardzo stylowe. Efekt końcowy jest świetny :)
    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Super wyglądasz <3
    http://ania-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna stylizacja! Kocham! Urzekło mnie połączenie tego sweterka z białą koszulką i do tego ten uroczy pomponik przy torebce, świetne!

    Pozdrawiam
    dandiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się noszenie stonowanych kolorów, ta stylizacja ma nutę elegancji, jest na prawdę bardzo dobra. Zdjęcia aż miło się ogląda są bardzo profesjonalne, masz dobrego fotografa. Jednak najbardziej zachwycona jestem kurtką/płaszczem, jest niesamowity. Właśnie poczułam, że go potrzebuję.
    Luthseika xx

    P.S. Świetny wygląd bloga! x

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja i zdjęcia są rewelacyjne! Bardzo podoba mi się kolor swetra i to jak go połączyłaś z tą bluzką :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze ich nie mam, ale chyba kupię ;) Super kolo tego sweterka :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jesteś piękna!
    Zegarek świetny.

    http://projektk18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek z koszulą jest zachwycający, to wiązanie i kolor, cały zestaw podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja jak najbardziej 10/10! <3

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń