Gray culottes

01:18 Unknown 14 Comments





W ostatnim czasie im prostsze, mało przekombinowane zestawy, tym czuje się w nich najlepiej. Mniej nie znaczy jednak nudno, dlatego zawsze taki strój, (przynajmniej staram się, aby tak było) musi mieć w sobie coś intrygującego i niecodziennego. W tym przypadku, a przynajmniej dla mnie są to szerokie spodnie, które na ulicach jeszcze w dalszym ciągu są wyparte przez rurki. Tego typu fason spodni nie należy do łatwych, bardzo często bowiem, można zrobić sobie takim krojem krzywdę. Szerokie spodnie to jedna z najgłośniejszych tendencji sezonu. Górują na salonach od ponad pół roku i jak na razie nie zamierzają stamtąd uciekać. Rurki i cygaretki będą wciąż wielkim hitem, jednak fashionistki przerzucają się najczęściej na spodnie z obszernymi nogawkami. Ten krój spodni wbrew pozorom jest bardzo trudny do wystylizowania. Wysokie i szczupłe kobiety nie mają się czym przejmować, jednak nasze przeciętne figury nie zawsze wypadną dobrze w tym fasonie. Niskie osoby lub te z krótkimi nogami powinny wybierać wysoki stan. Dzięki temu pas kończący się nad pępkiem wydłuży - przynajmniej optycznie naszą sylwetkę.




































Jak wam się podoba? :)



trousers na-kd.com / sunglasses twinkledeals.com / bag twinkledeals.com / t-shirt BigStar / jacket Pull&Bear / trainers www.axelarigato.com / jewellery SOTHO




14 komentarzy :

  1. Piękna stylizacja!Bardzo lubię, gdy w codziennym ubiorze stosujemy kurtki jeansowe!
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie spodnie zdecydowanie nie sa dla mnie, ale nie mowie, ze mi sie nie podobaja, tylko po prostu taki kroj nie pasuje do mnie. Ty wygladasz rewelacyjnie! Podoba mi sie polaczenie tych spodni i jeansowej kurteczki.

    Pozdrawiam,
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są te spodnie!
    juliaciesielskablog.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja na 6+! Pięknie to wszystko dobrałaś ze sobą - niby prosto, kolorystycznie skromnie i to właśnie wszystko tworzy świetną całość :)
    Mój blog-WEJDŹ!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Pięknie wyglądasz! Wszystko idealnie ze sobą połączyłaś. Ta stylizacja jest po prostu mega. I musze ci przyznać te spodnie do łatwych nie należą, ale za to jakie są wygodne!

    Pozdrawiam cieplutko :*
    Zapraszam http://paulina-juni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne połączenie! Nwm czy bym się przekonała założyć to na siebie, ale może kiedyś, bo wygląda świetne!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa stylizacja ale twoje włosy najbardziej przyciągnęły moją uwagę ;-)

    www.rysiacelebryt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam połączenie takich kolorów, myślę, że bez żadnego problemu mogłabym to założyć :) Trafiłaś w mój gust!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie bomba! <3 pasuje Ci ta stylizacja bardzo! Okularki cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie stonowane kolorystycznie stylizacje, które jednocześnie wyglądają bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No co tu dużo mówić - piekna stylizacja! prześliczne zdjęcia i świetna miejscówka do zdjęć! już wystarczająco się rozpisałam na twoim koncie na DDOB, a tutaj tylko chciałam podkreslić twoją urodę i gust! <3 - www.mowmikasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się podoba. Na Tobie :) A sama bym nie potrafiła w takich spodniach chodzić, za bardzo przyzwyczaiłam się do rurek ;)

    Asia z www.herbestideas.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajebista stylizacja i świetne zdjęcia! Pozdrawiam :*
    mój blog--->https://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń