Beach holiday

06:06 Unknown 13 Comments





Biała koszula jest uniwersalna. Do tej pory stawiałam głównie na te w męskim stylu, które najlepiej wygladają luźno wypuszczone lub włożone nonszalancko do spodni, jednak niedawno moja kolekcja powiększyła się o nieco inny niż zwykle model. Biała koszula C&M urzekła mnie swoim nietypowym, tym razem kobiecym krojem oraz dużymi rozcięciami po bokach.
Zazwyczaj narzekamy,że Bałtyk jest zimny i drogi,a pogoda kapryśna.Jednak kiedy zaczynają się wakacje,okazuje się,że cała Polska tłumnie zjeżdża na Wybrzeże,by rozkoszować się pięknymi plażami.Ja osobiście kocham nasze Polskie Morze.Mogłabym tam spędzać każde wakacje.Na plaży spędzaliśmy prawie całe dnie,jeśli tylko pogoda na to pozwalała.Zawsze było co robić.Czas mijał bardzo szybko,za szybko.Wieczorem obowiązkowy spacer brzegiem morza,aby móc podziwiać zachodzącą kulę słońca,która rozświetlała wspaniałymi barwami całe niebo.Niestety wszystko co piękne i przyjemne szybko się kończy.























                          bikini Motel Rocks / shirt C & A / shoes Deezee / Cropp sunglasses / hat Stradivarius





13 komentarzy :

  1. Cudowne zdjęcia *.* Jesteś naprawdę śliczna! Super blog! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ! Cropp najlepszy *.* Obserwuję i Zapraszam do mnie ENJOY ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia są przepiękne! :) swietna figura

    http://izabellamag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koszula!
    Uwielbiam morze. Właśnie leżę na plaży.
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie teraz mam jechać nad morze i bardzo się cieszę, bo też je lubię =D
    Zdjęcia piękne ♥
    Super stylizacja!
    Miłego dnia!
    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny strój i koszula oraz piękne ciało! Takie kobiece ;o

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia, świetna koszula i wspaniały strój. Jestem w nim zakochana. :*
    Pozdrawiam. :)
    charmolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz idealną figurę aż Ci zazdroszczę ,a zdjęcia cudowne kochana..

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę śliczne zdjęcia, a koszula rzeczywiście-powala. Osobiście zdanie o polskim morzu mam takie same przez cały rok. Inne zdanie mm natomiast o polskich jeziorach, są wyjątkowo urocze, przynajmniej te w moim rejonie.
    http://specyfika-mojej-osoby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie sexy :D
    świetny masz ten strój, sama poluję na taki z majtkami z wysokim stanem <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też uwielbiam nasze morze :D
    piękne zdjęcia :D bardzo mi się podobają matki *.*
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, cudowny blog :D <3

    daria-zoltkiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń