Dress & frills #HISZPANKA

12:02 Unknown 25 Comments




Dzisiaj bardzo dziewczęca stylizacja. Hitem tego sezonu są na pewno "hiszpanki". Ten rodzaj dekoltu jest wyjątkowo kobiecy i daje kilka możliwości noszenia. Mój ulubiony, to ten, z odkrytymi ramionami. By odnaleźć swoją ulubioną formę falbanek, warto rzucić okiem na kolekcje White House, Dolce & Gabbany, Preen, Missoni, Oscara De La Renty, Johna Galliano czy Emanuela Ungaro. Można również podpatrzeć zestawienia modowe gwiazd, wzorując się na Rooney Marze, Diane Kruger, Katy Perry, Katie Melua, Jessice Albie, Naomi Campbell i Salmie Hayek, a nawet stawiając czoła bardziej ekstrawaganckim połączeniom należącym do Lady Gagi.Uwielbiam uniwersalność tych sukienek, pasują zarówno na wieczorne wyjścia, na co dzień, do pracy. Chcesz uzyskać bardziej elegancki look, wystarczy, że dobierzesz do nich szpilki lub eleganckie botki, natomiast na co dzień świetnie sprawdzą się adidasy czy sneakersy.

















Jak wam się podoba? :)


sandals DEEZEE.PL / dress ZARA / sunglasses STRADIVARIUS / watch NicoleVienna 

25 komentarzy :

  1. Rzeczywiście, bardzo kobieca stylizacja :) Jednak sukienki to chyba nie moja bajka, jeszcze jestem na etapie gdzie bardziej liczy się wygoda i mój komfort w danym stroju :) bardzo ładne zdjęcia, stylizacja ogółem śliczna, pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też długo nie umiałam się przekonać do sukienek,wygoda przede wszystkim :)

      Usuń
  2. O nie to wycięcie wygrywa wszystkie stylizacje. Widziałam je już w kilku sklepach, i jest to absolutny hit! Ślicznie wyglądasz.

    Zapraszam --> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna sukienka, tak samo jak ty! Masz ślicznego bloga, życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu! ♥
    Pozdrawiam, G♥

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja! Piękne zdjęcia :)
    mój blog ---> http://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka! U wielu dziewczyn widziałam tego typu sukienki czy też bluzki :)

    Pozdrawiam :)
    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Just amazing....really good 🙂✌️

    OdpowiedzUsuń
  7. That's amazing...keep going..wow🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Thats amazing ...keep going 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Thats amazing ...keep going ��

    OdpowiedzUsuń
  10. Thats amazing ...keep going ��

    OdpowiedzUsuń
  11. Thats amazing ...keep going ��

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod ogromnym wrażeniem ,wow wow i jeszcze raz wow . Powodzenia :) !

    OdpowiedzUsuń