Bomber jacket hit

11:10 Unknown 19 Comments




Długo zastanawiałam się nad zakupem tej kurtki,bałam się że nie przypadnie mi do gustu i tylko będzie zajmowała miejsce w szafie. Na szczęście stało się inaczej,pokochałam ją!
Kurtka bober jest to jeden z must have tego rocznego sezonu wiosna/lato. W sklepach znajdziecie ten model różnorodnych kolorach,jak postawiłam na klasykę i wybrałam ciemny granat. Wbrew pozorom  kurtka jest bardzo ciepła i nie trzeba mieć pod nią kilku warstw grubych swetrów żeby wyjść w taką pogodę jak dzisiaj.

















bomber jacket na-kd / watch Pierre Ricaud / bag Chanel /sunglasses Stradivarius / trousers New Look / sweater Vubu / boots Simmi Shoes 

19 komentarzy :

  1. Kurtka ładna, ale najbardziej podoba mi się torba i okulary. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi osobiście nie bardzo podobają się takie kurtki, ale na Tobie wygląda świetnie. Buty masz genialne <3

    Zapraszam w wolnej chwili -> kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też na początku mi się nie podobały,może się przekonasz :)

      Usuń
  3. dobrze, że ją kupiłas bo wyglądasz świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  4. czerń <3 nigdy nie wyjdzie z mody !:) piękna jestes
    fitlifebydorota.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz obłędnie w tej kurtce :) Chętnie sprawię sobie podobną na wiosnę :) I tak w ogóle w tych okularach przypominasz mi Lane Del Rey :D Buziaki :*
    http://inspirationforlife.byania.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta kurtka :) torebka też bardzo ładna :)
    Pozdrawiam
    labonnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. po pierwsze: masz świetne wyczucie stylu, po drugie piękną urodę a po trzecie: cudne włosy! zakochałam się, jednak nie widzę możliwości obserwowania Twojego bloga, a zależy mi! :)
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wyglądasz! Najbardziej zazdroszczę torebki, bo ta Chanel Boy ostatnio bardzo mi się spodobała i do niej wzdycham. :) Kiedyś ją kupię!

    http://photos-fashion-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ŚLICZNA stylizacja jak i wygląd bloga,pozdrawiam i zapraszam do mnie ! <3 http://fashion-style-inspire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna jest ta bomberka!
    Śliczne zdjęcia :)
    MAYUM -click-

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia i super outfit w moich klimatach! A kurtka super i dobry zakup :)
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam taką tylko nie pikowaną i wydaje mi się że jednak troszkę grubszą. Kupiłam w Denleyu.

    OdpowiedzUsuń