Matching colors always & scarf

11:06 Unknown 14 Comments




Wbrew wszystkim modowym stereotypom wiosna zupełnie nie kojarzy mi się z neonami, ogromną dawką koloru czy też mixem różnych wiosennych wzorów. Wiosenna świeżość w ubiorze to dla mnie przede wszystkim koszule w jasnych odcieniach, wygodne t-shirty, sukienki w stylu boho oraz niebieskie i czarne jeans, który świetnie prezentuje się z basicowymi topami oraz prostymi koszulami. W kwestii makijażu również nie szaleję, bo nie jest on jakoś specjalnie uzależniony od pór roku, choć mała porcja rozświetlenia może dodać nieco uroku.Apaszki zauroczyły mnie od razu, jak tylko jakoś powszechniej zaczęły pojawiać się na blogach i na ulicach - to żadna nowość, apaszki nosiło się zawsze.Z tym, że przez wiele, wiele lat nie cieszyły się jakąś wyjątkową popularnością.Kojarzyły się z modą naszych babć i stewardess.Dopiero tegoroczną wiosną podbiły serca szerszego grona młodych kobiet.Moje także.Choć początkowo nie do końca wiedziałam, z czym mogłabym taką apaszkę nosić, to kiedy na dobre polubiłam się z męską nieco elegancją w stu procentach już byłam pewną, że taka zamotana pod szyją apaszka jest dodatkiem w sam raz dla mnie.













Przepraszam za jakość zdjęć,ale wyszły one całkowicie spontanicznie. :)


bag NA-KD.COM / shirt LOAVIES.COM / trousers ZARA / glasses WWW.PACZEPACZE.PL / boots WWW.PUBLICDESIRE.COM / scarf CLAIRE'S 






14 komentarzy :

  1. Świetna stylizacja z taką nutką elegancji. Ostatnio zauważyłam że w modzie są rzeczy przewiązane przy samej szyi. Pozdrawiam i obserwuje :)
    Mska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W pełni popieram to co napisałaś we wstępie a zdjęcia sa piękne! Super wyglądasz, cudowna stylizacja i wykonanie!
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/05/kimonos-wears-better.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    baletki lace up to hicior !
    i bluzka baaardzo szarpnęła mnie za serducho <3

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo miło czyta mi się takie komentarze <3

      Usuń
  4. W stylizacji wiosennej moim Must Have są koszule, najlepiej białe, lekkie. Spódniczki, sukienki! Super twój OOTD!

    Zapraszam --> rebellious

    OdpowiedzUsuń
  5. *http://hot-schot.blogspot.com
    Pomyłka (hihi)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądasz, aż brak mi słów. Cudowne zdjęcia, cała kreacja jak najbardziej na tak, szczególnie koszulka :) Pozdrawiam i czekam na więcej :) http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula mega jeśli chodzi o jakoś zdjęć to jak dla mnie są bardzo dobre :-)
    Pozdrawiam
    http://mamazcorkatestuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie potrafię nosić apaszek, po prost mi przeszkadzają ;D A to co cenię najbardziej w ubiorze, poza ogólnych wyglądem, jest wygoda :D

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń