The perfect look: holes in jeans #3

01:31 Unknown 13 Comments






 Dzisiejsza propozycja jest idealna na co dzień, szczególnie na obecną porę roku, gdy jeszcze nie wiadomo do końca, czy wyjść w krótkim rękawku, czy jednak założyć coś na górę. Moim hitem tego zestawu są holes in jeans, których szukałam już od dawna! Mają odcień pięknego, "spranego" błękitu oraz bardzo wygodny krój. Czekam na przesyłkę i mam nadzieję, że na żywo będą równie fajnie. Do takich spodni najlepiej pasują proste t-shirty lub koszule, szczególnie w wersji oversize, więc jak zawsze proponuję zakup większych rozmiarów niż nosi się zazwyczaj. Buty na obcasie zawsze możemy zamienić na wygodne trampki lub adidasy. Aby outfit nie był za nudny dodałam do niego ramoneskę w bardzo modnym kolorze tego sezonu. Myślę,że taka propozycja przypadnie większości z was do gustu. 






Sandałki deezee.pl


Torebka ZARA




Okulary ZARA




Biustonosz www.godsavequeens.com




Koszula MANGO




Spodnie ZARA


 Ramoneska ZARA







Co myślicie o takim zestawie? :)





13 komentarzy :

  1. Świetny zestaw ! Najbardziej podoba mi się ramoneska <3

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sandałki wyglądają bardzo fajnie, jednak nie wydaje mi się, aby były dla mnie odpowiednie, natomiast torebka i okulary - dla mnie strzał w dziesiątkę. Miłego dnia!

    http://kochamcieanonimowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego bez problemu możesz je zamienić na swoje ukochane trampki lub adidasy :)

      Usuń
  3. Mega rzeczy! Uwielbiam takie połączenia!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega rzeczy i super połączenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny biustonosz! Chyba w końcu się na taki skuszę :)

    www.coklaudia.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy! Genialny zestaw:)
    http://internetsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie! :)
    Świetny post, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w staniki jeju *.* chyba sobie taki sprawie na urodziny hahaha
    Kocham takie sanadlaki lecz gdy kazde przymierza to nie podobaja mi sie u SB :(
    *ByKocur*Zapaszam~klik

    OdpowiedzUsuń