Mom jeans red rose

01:42 Unknown 7 Comments



Znacie trend „Mom jeans” ?
 Najczęściej kojarzy się on z latami 80 – tymi, 90 – tymi, w których chyba tak na prawdę ostatnio był widziany.
Już w zeszłym roku pojawiły się w świecie mody, jednak teraz osiągnęły swój szczyt i stały się jednym z trendów tegorocznego sezonu. 
Dżinsy z wysokim stanem, lekko luźne i przeważnie zwężane ku dołowi. 
Jak w przypadku wszystkich denim, te dżinsy również mogą być stylizowany na wiele różnych sposobów.
Większość najpopularniejszych sieciówek, jak River Island, Topshop,ZARA,Stradivarius i New Look już podążyli za tym trendem, dlatego jeśli szukacie tego modelu dla siebie, tam na pewno je znajdziecie. 
Ja postawiłam na model trochę inny niż wszystkie,na pewno wyróżniający się z tłumu. 
Choć ten fason spodni najczęściej nie służy sylwetce i dodaje optyczne masy, to ja znalazłam w Pull&Bear, cudowną parę w idealnym kolorze i rozmiarze. Połączyłam je z klasyczną biała koszulką i czerwonymi szpilkami.


Piszcie w komentarzach jak wam się podoba takie zestawienie :)























Pull & Bear pants / shirt H & M / pins Renee / sunglasses Stradivarius / bag Rylko / watch NicolleVienne




7 komentarzy :

  1. Choć pewnie sama bym się tak nie ubrała to bardzo podoba mi się takie zestawienie :)
    Super zdjecia!
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie świetne, sama chodzę w tego typu spodniach :) ale mi osobiście jeszcze bardziej niż spodnie podoba się ta piękna biała koszula jest rewelacyjną :) całość ogólnie bardzo w moim stylu, pozdrawiam www.kammad11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny outfit! ostatnio podobają mi się rzeczy z naszywkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zestwienie! W moim stylu-spodnie sa GENIALNE! Mom jeans sa swietne! Choc nie lubie szerokich spodni,jestem wierna rurką ( ♥) to mom jeans sa wyjatkiem! Genialneeeeeeeeeee! Swietny post! Koszula cudowna tak jak spodnie :p
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że nie przepadam za tymi jeansami, ale twoje w tej stylizacji wyglądają świetnie :D No i buty masz cudne <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dżinsy są mega i jeszcze te naszywki ! Cała stylizacja ma bardzo fajny klimat i styl ! Podoba mi się 💞😻
    "Zapraszam - klik"

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń