Denim shirt

11:33 Unknown 3 Comments




Koszula jeansowa - większość z nas ma ją w swojej szafie,to jedna z niewielu rzeczy które zawszę będą modne.
Pasuje niemal do wszystkiego,sprawdza się w rożnych outfitach zarówno do pracy,szkoły,na spacer,zakupy czy do klubu. 
Zaskakuje swoim uniwersalizmem-to jaki look chcemy z nią uzyskać zależy tylko od nas. 
Ja postawiłam dzisiaj na koszulę w męskim stylu,która moim zdaniem ma w sobie mnóstwo uroku. Czarne spodnie i botki nadają mojej stylizacji w prosty sposób eleganckie zabarwienie. 
Jeansowe koszule to must have każdego sezonu.

Jak wam się podoba taki zestaw? 





























Pull & Bear shirt / pants Bershka / blouse oh_ey / sunglasses na-kd.com / Chanel handbag / choker @lunalovestory / boots Deezee / watch NicoleVienne










3 komentarze :

  1. Zdjęcia wyrażają więcej niż tysiąc słów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylówka, bardzo lubię minimalizm, który tutaj się pojawia i uwielbiam takie zestawienia kolorystyczne. Bardzo mi się podobają Twoje botki i zazdroszczę torebki! Pozdrawiam serdecznie :)
    www.majniakifashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie stylizacja bardzo klasyczna, ale ma swój urok poprzez starannie połączone elementy. Zdjęcia wyglądają świetne, od dziś jestem czytelniczką!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń