TRENDS: shoes autumn/winter 2016-2017

05:06 Unknown 7 Comments






Z żalem zawiadamiam, że zaczęła się kalendarzowa jesień.
A to oznacza definitywny koniec lata.
Osobiście lubię jesień, zwłaszcza tę złotą polską, bo można zaszaleć z ubiorem, nałożyć kilka warstw, zaryzykować niepopularne zestawy. 
To jeszcze nie zima, więc można dać upust fantazji, dopóki mróz nie przywoła nas do rozwagi aby ubierać się już tylko ciepło i wygodnie.
Najmodniejsze buty tego sezonu to zdecydowanie kozaki za kolano. Żaden inny model butów nie wysmukla nóg tak bardzo, jak botki z wysoką cholewką, dlatego nosimy je do satynowych szortów i mięsistych swetrów, wełnianych sukienek, a nawet krótkich kombinezonów.
To zdecydowanie must-have tego sezonu!
Wiodącym trendem jesieni wciąż będą sneakersy. Nosimy je ze skórzanymi szortami lub… jasnymi, pastelowymi spodniami! 
W jakie buty jeszcze warto zainwestować?
Bez wątpienia w botki na obcasie! 
Świetnie pasują do rurek, boyfriendów i zwiewnych sukienek w stylu boho.
Poniżej przedstawię wam moje propozycje na ten sezon:


199 PLN



299PLN







299PLN





Błyszczące botki
149,90 PLN



Timberland Silver Waterbuck
€226.66




Reebok Low Plus Trainers In Black Quilted Leather
€86.66























































































INSPIRACJE:





















Gdzie najchętniej kupujecie buty? 
Macie swoje ulubione marki i modele na ten sezon? 
Dajcie koniecznie znać w komentarzach :)!






7 komentarzy :

  1. Ogromnie podobaja mi sie takie za kolano tylko nigdzie nie moge znalezc tych jedynych idealnych

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś świetna! Pierwszy raz ktoś trafił w mój gust większością butów. Gratuluję
    kakamis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie zaprezentowane. Bede śledzić napewn.
    www.odnova.net

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez długi czas szukałam blogów takich jak ten, będę na pewno tu zaglądać! Zostawiam obserwację i zapraszam do mnie.
    www.born-with-good-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W pełni się zgadzam - sama noszę i botki i sneakersy już od początku jesieni. Najbliższe mojemu sercu jednak są timberlandy, dlatego mega się cieszę, że zobaczyłam je w twoich propozycjach hah.
    Podoba mi się twój blog i zdecydowanie będę wpadać cześciej oraz zaobserwuję z wielką chęcią x Liczę, że ty też do mnie na bloga zajrzysz hihi.
    Buziaki,
    Ula
    http://vaakt.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam problem, że jestem wysoka - mam dość dużą stopę i szczupłe nogi, więc większość tych kozaków za kolano jest na mnie za szeroka i wyglądam jak kot w butach :P Ale strasznie mi się podobają. Mam nadzieję, że znajdę w końcu takie, które nie będą na mnie za luźne. Te z Zary są cudowne!

    hedonisticat.com

    OdpowiedzUsuń